Følgere

tirsdag 31. august 2010

Jager mann som beføler jenter i Oslo

Etter å ha lest denne artikkelen på VG-nett, må jeg spørre meg selv et spørsmål; er det bare jeg som synes ting blir blåst ut av proporsjoner? Ikke bare når det gjelder denne saken, men også hva angår lommemannen.

Jeg kan umulig tenke meg at et barn - være seg gutt eller jente - tar betydelig skade av å bli berørt (eller å selv berøre, slik saken i hovedsak var med lommemannen).

Tor Erling Staff uttaler seg i Dagbladet at han som barn innledet seksuelle forhold til voksne menn. Han vil ikke selv kalle seg et offer, men sier det var lærerikt og at han hadde stort utbytte av dette.

Jeg siterer staff:
"Jeg ble jo plukket opp noen ganger da jeg var yngre, av menn som selvfølgelig var langt eldre enn meg, av voksne menn, Definisjonsmessig skulle jeg da være et offer. Men jeg syntes bare det var jævla fint."


Tar barna skade av dette? Hvilke følger får dette for deres videre utvikling til det voksne liv? Hvilke eventuelle senskader kan oppstå?

Hva mener dere?

Ingen kommentarer: